Monday, March 21, 2005

عید - سال نو - من - تو -همه

اول از همه سال نو مبارک
همه کسانی که از آنها دورم ولی قلبم پیش آنها است
همه کسانی که اینجا به من نزدیکند
ولی از همه مهمتر
بابا ، مامان ، پژواک و پدرام
با با ، مامان ، پریسا ، مهسا ، سیما ، شهاب و علی
و تو
هر اسمی که دوست داری صدات کنم
هر آنچه که باعث شادی و آرامش تو بشه
می بوسمتان و اگر خدا من را به اینجا رسانده به لطف و دعا همه شما است
دست با با و مامان را می بوسم
شکر
-----------
از خدا می خواهم همه امسال به آرزوهای قشنگشان برسند و خدا در کنارشان باشد
----------
پژواک و پدرام منتظرتان هستم
پریسا و مهسا همیشه دوستتان دارم
باباها و مامان ها بهترینها هستید
----------
بعد از خدا اینجا کسی را دارم که با تمام مشکلات و خستگی هاش بیشتر از قبل در کنارم است
برای تشکر از او هرکاری که بکنم کم است
---------
از همه مهربانانی که از آنها خداحافظی نکردم معذرت می خواهم ، چاره ای نبود
--------
سال نو دور از همه شما بودم ولی وجودتان را احساس می کردم
و
صدای پدرام که ثانیه ها را می شمارد
و نیم ساعت قبل ، صدای تو
--------
از خدا و همه شما متشکرم
سال نو مبارک